Regulamin

REGULAMIN
zawierający obowiązek informacyjny
na podstawie artykułu 13 RODO, politykę cookie.

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe na potrzeby realizowanych usług medycznych jest FUNDACJA NA RZECZ PROGRAMU WCZESNEGO ROZPOZNAWANIA CHORÓB NOWOTWOROWYCH U KOBIET GODULA HOPE, 41-711 Ruda Śląska ul. Główna 11 pawilon A1

JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ ŻEBY UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI
O PRZETWARZANIU PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?
Pod adresem e-mail rodo@godulahope.pl lub pisemnie na adres: FUNDACJA NA RZECZ PROGRAMU WCZESNEGO ROZPOZNAWANIA CHORÓB NOWOTWOROWYCH
U KOBIET GODULA HOPE, 41-711 Ruda Śląska ul. Główna 11 pawilon A1
CEL PRZETWARZANIA PAŃSTWA DANYCH, PODSTAWA PRAWNA
ORAZ PRAWNIE UZASADNIONE INTERESY STRON
Państwa dane osobowe oraz dane szczególne są przetwarzane w celu:
 spełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych umożliwiających realizację umów dotyczących świadczenia usług medycznych wynikających z prawa polskiego,
w szczególności poprzez pozyskiwanie, przechowywanie, przetwarzanie i udostępnianie danych osobowych oraz danych szczególnych, ponieważ przetwarzanie w tym przypadku jest niezbędne do wypełnienia wymogów prawnych, którym podlegamy (art. 6 ust. 1 lit. C RODO, Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta);
 badania satysfakcji ze świadczenia usług medycznych ponieważ przetwarzanie danych osobowych w tym celu jest niezbędne do realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którym jest prowadzenie badań satysfakcji
ze świadczonych przez nas usług medycznych;
 kontaktowania się z Państwem lub uprawnionymi przez Państwa osobami w celu realizacji usług medycznych (art. 6 ust. 1 lit. C RODO, Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta z dnia 8 czerwca 2017r.);
 prowadzenie wobec Państwa działań związanych z naszą działalnością statutową głównie promocją zdrowia jak również marketingowych , w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych usług ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust 1 lit f RODO);
 ustalenia, dochodzenia lub ochrony przed roszczeniami związanymi ze świadczeniem usług medycznych w ramach zawartych umów lub przetwarzaniem danych osobowych – ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust 1 lit f RODO);
 przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa) (art. 6 ust. 1 lit. C RODO, Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta).

OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH OSOBOWYCH – KIEDY
Podanie danych osobowych w związku ze świadczonymi usługami medycznymi jest obowiązkowe. Ich niepodanie uniemożliwia do dostęp do usług medycznych ze względu na ciążące na nas obowiązki prawne.
Natomiast nie macie Państwo obowiązku wskazywania osób uprawnionych do uzyskania informacji medycznej oraz dokumentacji, a także nie musicie podawać adresu e – mail, ponieważ podanie tychże danych jest dobrowolne.

KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty z następujących kategorii:
 płatnik usług medycznych NFZ, upoważniony do ich przetwarzania na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
 podmiotom wspierającym nas w zakresie świadczonych usług medycznych: laboratoria, wyspecjalizowane w danych dziedzinach podmioty medyczne, badawcze;
 podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa (np.; sądy i organy państwowe), szczególnie w zakresie wskazanym na podstawie Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
 podmioty świadczące usługi: z zakresu doręczania korespondencji i przesyłek, informatyczne lub telekomunikacyjne; księgowo – finansowe i podatkowe; audytorskie
i kontrolne; prawne i windykacyjne.
PAŃSTWA PRAWA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH
Macie Państwo prawo dostępu i wglądu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania uzupełnienia, poprawienia – w wypadku gdy dane osobowe są niekompletne lub nieprawidłowe.
W zakresie ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia przysługuje Państwo takie prawo WYŁĄCZNIE w zakresie danych udzielonych do celów marketingowych i w wypadku niektórych zgód.
Przysługuje Państwu prawo do przenoszenia danych, jak również Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Macie Państwo prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Waszych danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
PRAWO DO SPRZECIWU
Macie Państwo prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w następujących wypadkach:
 przetwarzanie danych osobowych odbywa się dla celów statystycznych,
 przetwarzanie danych osobowych odbywa się dla celów marketingowych, w tym
są profilowane dla tego celu.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane w związku ze świadczonymi przez nas usługami medycznymi będą przechowywane przez okres 20 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, z wyjątkami określonymi w przepisach, w szczególności ustawie o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta tj. z dnia 8 czerwca 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1318) Ponadto dane będą przechowywane w celu:
 dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem świadczeń medycznych oraz umów,
 wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności
podatkowych i rachunkowych,
 zapobiegania nadużyciom i oszustwom.
Dane osobowe są również przechowywane dla celów związanych z naszą działalnością statutową głównie promocją zdrowia jak również marketingowych do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
PRZEKAZYWANIE DANYCH DO PAŃSTW SPOZA EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO
Firma nie przekazuje danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
COOKIES
Nasza strona wykorzystuje tzw. cookies, tj. informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym użytkownika, czyli np. Państwa komputerze, które mogą być odczytane przy
każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są
w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego.
Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
1. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości stron serwisów internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te
pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio
wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu
korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
c) utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
d) dostarczania użytkownikom treści reklamowych.
2. W ramach naszej strony mogą być stosowane następujące rodzaje plików cookies:
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach
serwisu internetowego, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu,
b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu,
c) pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron
internetowych serwisu,
d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez
użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie
wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki,
wyglądu strony internetowej itp.,
e) „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści
reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
3. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Jednakże użytkownicy naszej strony mogą w każdej chwili
dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies korzystając z panelu cookies.
Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować lub dopuszczać obsługę plików cookies. Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że nie będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym
samym nie będziemy przechowywać informacji w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
Dlatego też proszę zaznacz przycisk “zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie
Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług Naszej Strony, udostępnianych zarówno w wersji “desktop”, jak i “mobile”, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas (w tym na ich analizowanie i profilowanie
wcelach marketingowych) .Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać
4. Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach naszej strony, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym jakim jest ta strona z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.

Zapewniamy profesjonalna opiekę

Umów się na wizytę
SZYBKI KONTAKT

ul. Główna 11 - pawilon A1
41-711 Ruda Śląska
e-mail: fundacja@godulahope.pl